Lite bilder och så.

Jag tänkte visa lite bilder nu, fast inga med blod etc i.
Fina bilder på fina hajar, right?
Jag hoppas att du fattar. Sedan tänkte jag också skriva lite om vad du kan göra för att hjälpa oss.


 
Fina bilder va? Han klappar hajen, Right?
Inget annat. De är vänner. Hajar anfaller dig inte. Om du inte ska likna en säl så mycket du kan, men inte vanligtvis. Nepp.
Om du vill hjälpa oss att rädda vårt syre och våra hajar (Då populationen av dem sjunkit med mer än 90% pga oss) så är det enkelt. Ha föredrag, dela ut pengar, sprid nyheten. Enkelt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Holly

Jag gillar verkligen din blogg, något jag kan gå in och kolla på fler gånger!

Svar: Sötpöt <3
Lajkis & &

2013-08-28 @ 16:48:56
URL: http://hoinklly.blogg.se
Postat av: fellforbooks.blogg.se

Hajar är helt fantastiska djur! Det är synd att inte fler ser det.

Svar: Ja, de är så vackra, helt fantastiska! Hoppas fler upptäcker det!
Lajkis & &

2013-08-29 @ 15:49:05
URL: http://fellforbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0